Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

sâmbătă, mai 21

Vorbe de duh

Un barbat ii explica sotiei:"Cand ne-am casatorit, aveai 90-60-90.
Acum ai 104-104-104. Esti mai mult, dar valorezi mai putin."
Lord Barnett

"Traim intr-o era in care pizza ajunge la noi acasa mai repede decat politia."
Jeff Marder.

"Un intelectual e cineva care a gasit ceva mai interesant decat sexul."
Edgar Wallace.

"Intr-o tara subdezvoltata sa nu beti apa. Intr-o tara   super
dezvoltata sa nu respirati aerul."
Jonathan Raban.

"Noua Zeelanda este o tara cu trei sute de milioane de oi, iar trei
milioane din ele se considera oameni"
Barry Humphries.

"Singurele cuvinte in engleza pe care le-am vazut in Japonia: SONY si
MITSUBISHI."
Bill Gullickson.

"Homosexualitatea in Rusia e o crima si pedeapsa inseamna sapte ani de
puscarie, inchis alaturi de alti barbati. Lista de asteptare se
intinde pe trei ani."
Yakov Smirnoff.

"Sa traiesti pe pamant poate fi scump, dar include o calatorie
gratuita in jurul soarelui in fiecare an."
Ashleigh Brilliant.

"Daca iti consideri seful un tampit, gandeste-te ca daca ar fi fost
destept, ai fi fost somer."
Albert Grant.

"Nu vreau lingai in jurul meu. Vreau ca toti sa-mi spuna adevarul,
chiar daca asta i-ar costa slujba."
Samuel Goldwyn.

Doctorul mi-a dat sase luni de trait, dar cand n-am putut plati
factura mi-a mai dat sase."
Walter Matthau.

"In fiecare dimineata ma uit in Forbes la cei mai bogati oameni ai
Americii. Daca nu sunt acolo, plec la
munca."
Robert Orben.

"O parte din cei 10 millioane $ le-am cheltuit la jocuri de noroc, o
parte pe femei. Restul i-am tocat aiurea."
George Raft.

Nu-i suficient sa faci tot ce-i mai bun. Intai trebuie sa stii ce sa
faci, APOI sa faci ce-i mai bun.
W. Edwards Deming

Succesul inseamna sa mergi din esec in esec fara sa-ti pierzi din entuziasm.
Winston Churchill

Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa
le aruncati pe fereastra.
Robert Paul

Intrebarea daca un computer gandeste este ca si intrebarea daca un
submarin inoata.
Edsgar Dijkstra

Sa nu faci nimic e tare greu. Nu stii cand ai terminat.
Leslie Nielsen

Nu lua viata in serios. Nu o sa iesi din ea viu.
Elbert Hubbar

Niciun comentariu: