Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

sâmbătă, mai 21

Ceva cu adevarat frumos

FEMEIA


De ce plingi?
- Pentru ca sint femeie ! - raspunde mamica.
- Nu inteleg ... - zice micutul.
Mamica il imbratiseaza si spune :
- Si n-ai sa intelegi niciodata ...


Mai tirziu, copilul isi intreaba tatal :
- De ce plinge mamica ?
- Nu stiu nici eu ! Toate femeile pling fara motiv ! - a fost tot ce
i-a putut spune taticul.

Devenit adult, il intreaba pe Dumnezeu :
- Doamne, de ce pling femeile asa de usor ?


- Cind am facut femeia, ea trebuia sa fie o fiinta deosebita.
I-am facut  umerii destul de puternici ca sa poarte pe ei toata
greutatea acestei  lumi  si destul de moi ca sa fie confortabili.

I-am dat
forta de a da viata  si  cea de a accepta respingerea cu care o
trateaza adesea proprii copii.

Forta de a avea grija de familie in pofida bolilor si oboselii.
I-am dat  sensibilitatea de a-si iubi copiii cu o dragoste
neconditionata, chiar   si  atunci cind ei o ranesc cumplit.
.

I-am dat forta care-i permite sa continue cind toata lumea abandoneaza

I-am dat forta de a-si suporta barbatul in caderile  sale si de a-i
ramine alaturi cu aceeasi tarie. Si, in fine, i-am dat  lacrimi sa
plinga atunci cind simte nevoia.


Vezi, fiule, frumusetea unei femei nu sta in vesmintele pe care le
poarta, nici in chipul ei,  nici in coafura. Frumusetea unei femei sta
in ochii ei.  Aceasta e poarta catre inima ei - locul unde se
adaposteste dragostea.


Si adesea lacrimile ei sint cele prin care poti sa-i zaresti inima.

Trimiteti aceasta povestioara tuturor femeilor pe care le cunoasteti.


Incurajati respectul de sine al celorlalte femei !


Si tuturor barbatilor, ca sa afle ca
TOATE FEMEILE SUNT FRUMOASE!

Niciun comentariu: