Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

luni, decembrie 6

Mouton Cadet


Mouton Cadet, originally uploaded by jonathan.fontaine.

Numai pt. profesionisti !


Un domn distins se duce la un restaurant celebru la Paris împreunã cu
prietena sa si comanda o sticla de Mouton Cadet 1928.

Chelnerul se întoarce cu sticla, o desface si toarna o cantitate mica
într-un pahar pentru degustare.
Clientul roteste vinul in pahar, îl miroase, il degusta si îl pune pe
masã, cu o bufniturã: "Acesta nu este Mouton Cadet 1928!"
Chelnerul îl asigurã ca este, se încinge o discutie si în curând se
aduna înca douãzeci de persoane în jurul mesei, inclusiv somelierul si
managerul, încearcând sã convingã clientul cã vinul este Mouton Cadet
1928.
La un moment dat cineva îl întreabã pe distinsul client cum de stie cã
nu este Mouton Cadet1928.
"Numele meu este Philippe de Rothschild, e via mea, pivnitele mele si
eu am facut vinul!"
Pâna la urmã, somelierul recunoaste cã a turnat Milon Clerc 1928.
"N-am putut suporta gândul sa vând ultima noastrã sticla de Mouton
Cadet 1928. Stiti, Milon Clerc este în aceiasi regiune cu Mouton,
culeg strugurii în acelasi timp, folosesc aceleasi utilaje, zdrobesc
strugurii în acelasi mod, este îmbuteliat în acelasi timp în sticle
similare. Vinurile sunt aceleasi, cu exceptia unei diferente mici de
localizare geograficã."
Rothschild cheamã somelierul spre el si îi sopteste discret: "Când te
întorci acasã în seara asta, roaga-ti prietena sa-si îndeparteze
lenjeria intima. Pune un deget într-o deschidere, un alt deget în
cealalta, apoi miroase ambele degete. Vei intelege astfel ce diferenta
face o micã distantã în localizarea geograficã "

Niciun comentariu: