Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

joi, martie 11

Perle din armata romana!


M-am gandit sa pun astea la http://poante.blogspot.com insa nu-s de gluma, mai ales pentru cei/cele care n-au facut armata...


1.Fruntasul Popescu va
>>>>>> fi pedepsit cu 5 zile de arest pe motiv ca a fost
>>>>>> gasit cu o persoana de sex feminin la gardul unitatii în
>>>>>> loc sa fie în pat...
>>>>>> 
>>>>>> 2.Sergentul Popescu va fi pedepsit cu 5 zile de arest pe
>>>>>> motiv ca imitând vocea locotenentului Ionescu a urlat
>>>>>> ca un bou...
>>>>>>
>>>>>> 3.Instructia domnului medic militar Ionescu, cu tema
>>>>>> "Cum ramân sanatos" se amâna pe motiv de
>>>>>> boala...
>>>>>>
>>>>>> 4.Bagati la tartacuta, regulamentul nu poate fi încalcat
>>>>>> absolut niciodata, cu exceptia situatiilor prevazute de
>>>>>> regulament!
>>>>>> 
>>>>>> 5.Sa nu mai prind picior de soldat nebarbierit prin
>>>>>> unitate!
>>>>>>
>>>>>> 6.Mai rahat, nu mai misca în formatie ca te manânc!
>>>>>>
>>>>>> 7.O mâna criminala a dat cu piciorul si a spart
>>>>>>
>>>>> chiuveta!
>>>>>>
>>>>>> 8.Am auzit un zâmbet în formatie!
>>>>>> 
>>>>>> 9.Bateti trei pasi si începeti sa cântati cu
>>>>>>  stângul!
>>>>>>
>>>>>> 10.Sa nu mai prind televizorul mergând noaptea prin
>>>>>> camera!
>>>>>>
>>>>>> 11.Daca sunteti prosti si nu tineti minte cumparati-va un
>>>>>> carnetel si un pix si  tineti-le la buzunarul de
>>>>>> la piept, si va puteti nota. Uite asa ca mine...
>>>>>>
>>>>>> 12.Varianta: Daca sunteti prea prosti sa va aduceti aminte
>>>>>> scrieti-va pe ceva. Si eu imi scriu totul.
>>>>>>
>>>>>> 13.Aveti grija la pragul ala de sus. Daca va dati cu capul
>>>>>> de el ramâneti prosti pe toata viata. Si eu mi-am dat
>>>>>> de trei ori, de
>>>>>> aia stiu...
>>>>>>
>>>>>> 14.Unuia i se face
>>>>>> morala în fata plutonului: Aveti în fata un magar si
>>>>>> un porc...(urmeaza mustruluiala si la sfârsit)....treci la
>>>>>> loc în formatie magarule!...
>>>>>>
>>>>>
>>>>>> 15.La instructia de front, dom' plutonier ordona:
>>>>>> "Pluton, alinierea în front câte unul! Pentru
>>>>>> verificarea bocancilor, ridicati piciorul drept!"
>>>>>> Unul dintre soldati ridica, din greseala, piciorul
>>>>>> stîng, la care dom' plutonier, vazând si un bocanc
>>>>>> stâng ridicat, striga imediat: "Ba, care ai
>>>>>> ridicat amândoua picioarele?"
>>>>>>
>>>>>> 16.Sergentul catre soldati: -Trebuie sa tineti dusmanul tot
>>>>>> timpul în ochi...Ce te holbezi asa la mine
>>>>>> soldat!?....
>>>>>>
>>>>>> 17.Dupa dus: V-ati parfumat ca niste curve! Numai
>>>>>> nevasta-mea si fiica-mea se mai parfumeaza
>>>>>> asa.

Niciun comentariu: