Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

marți, martie 9

Noi aparate radar pe strazi si sosele

Incapand cu data de 01 Feb. 2010, o noua "specie" de aparate <radar>
va fi amplasata pe masinile SPR (Politia Rutiera).
*noile aparate de masurare a vitezei <radar> vor fi instalate doar pe
masini Logan inscriptionate "Politia Rutiera"

*noile aparate radar au fost repartizate deja pe judete, f-ctie de
marimea judetelor si au fost omologate

*diferentele majore intre noile aparate radar si cele actuale sunt:

-noile aparate radar inregistreaza/salveaza datele/imaginile pe un
hard disc intern, informatiile putand fi accesate doar cu parola, la
care care agentii de politie nu au acces (deci datele nu pot fi sterse
... decat de catre persoana care detine parola cu care poate vizualiza
datele de pe hard disc !)

-noile aparate radar dispun din fabricatie de un sistem (omologat)
prin care undele radio transmise de aparatul radar sunt intrerupte
temporar de catre agentii de politie aflati in masinile Politiei
Rutiere, cu scopul ca aparatele radar sa nu poata fi detectate in timp
util de detectoarele radar, cu mentiunea ca dupa activarea undelor
radio, aparatul radar isi seteaza/regleaza automat si aproape
instantaneu toate functiile, putand sa surprinda astfel viteza reala
cu care se deplaseaza autovehiculele (in acest mod se cam anuleaza
eventualele contestatii facute ref. la timpul necesar pt.
setarea/reglarea functiilor aparatului radar - in cazul in care
aparatul radar a fost oprit/repornit !)

Banda K, emisie redusa.

Deci, atentie la radar !

ALTA SURSA:

E vorba de noi radare, care ne pot descoperi fără probleme chiar de la
1.200 de metri, inclusiv noaptea, şi nu pot fi detectate.

Zece maşini de poliţie echipate cu radare mobile nou-nouţe vor acţiona
de luna aceasta pe străzile din Romania. Ele fac parte dintr-un lot de
2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea să dea o
adevărată lovitură de imagine. Achiziţionate cu fonduri europene la
preţuri, probabil, mult peste cei 70.000 de euro plătiţi pe actualele
Loganuri de un fost guvern, noile maşini au în dotare aparate ce
pretind a face parte din ultimele generaţii utilizate de poliţie în
Europa.

Loganuri break cu aer condiţionat

O primă noutate o constituie maşinile pe care vor fi montate aceste
radare. Toate vor fi Dacii Logan break, cu motoare 1,5 dci de 85 CP,
dotate însă cu geamuri electrice, ABS şi... aer condiţionat, pentru ca
poliţiştii care stau vara la pândă să nu mai moară de cald în maşini.
Blocurile optice de pe capotă - echipate cu sirenă, girofar şi
proiectoare - includ şi difuzoare de 100 W, astfel încât şoferii din
trafic să nu mai poată susţine că n-au auzit când au fost somaţi să
tragă pe dreapta.
Fiecare astfel de maşină va avea în dotare etilotest, staţie de
emisie-recepţie fixă şi mobilă (astfel încât un membru al echipajului
să poată să discute cu colegul său din maşină), dar şi un set de
cauciucuri de vară şi altul de iarnă.

Camere video mai performante

Noutatea absolută o constituie însă dispozitivele radar. Fabricate în
Marea Britanie, acestea au camere video mult mai performante, ce au
încorporate nu doar antenă radar, ci şi un dispozitiv GPS care
menţionează precis unde acţiona aparatul. Şoferii vitezomani nu mai
pot să susţină că viteza înregistrată de aparat era a maşinii de pe
celălalt sens, pentru că noile camere au posibilitatea de a urmări
separat fiecare sens de circulaţie.
Camerele video au nu doar o optică performantă (26x, faţă de numai
18x, cât au cele actuale), dar sunt dotate şi cu sistem de filmare în
întuneric (cu infraroşii), astfel că poliţiştii nu mai au nevoie să
acţioneze noaptea doar în zone bine iluminate, pentru a putea observa
numerele de înmatriculare ale maşinilor filmate.

Detectoare inutile

Coşmarul şoferilor îl reprezintă însă faptul că noile aparate radar
acţionează în regim de stand-by. Mai precis, camera video merge tot
timpul, fără a emite unde radar. Atunci când poliţistul observă o
maşină care pare să ruleze cu viteză peste limita legală, apasă
butonul care porneşte emiţătorul radar, stabilind instantaneu viteza
maşinii privite pe monitor. Pentru şoferul vizat, e deja prea târziu
să calce frâna în momentul în care aude semnalul detectorului de
radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului înregistrează pe hard-disk nu doar înregistrarea
video din perioada în care poliţistul a ţinut acţionat butonul
radarului, ci şi 30 de secunde înainte de acţionare şi 30 de secunde
după ce poliţistul a luat mâna de pe buton.

Niciun comentariu: