Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, mai 2

perle&perlan

"s-au verificat toate actele pe fostii trei ani pe care am fost primar"
- Marian Vanghelie

"A garanta proprietatea inseamna a limita dreptul omului asupra
proprietatii lui " - Ion Iliescu

"Doar prin hazardul inconstient social nu se putea ajunge in sfere atat
de aureolate si in plan financiar" - Cornel Dinu

"Dumnezeu e cel mai tare serviciu de informatii din lume - stie tot,
chiar si-un fir de par" - Gigi Becali

"Omul este o persoana umana" - Gheorghe Hagi

"Decesul i se poate intampla oricui" - Adrian Nastase

"Iisus Cristos s-a nascut intr-o pestera foarte modesta" - Teoctist

"Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea cand nu
eram, in 1993¡í - Viorel Hrebenciuc

"Sunt oameni care nu poti sa le bagi lucrurile in cap nici cu forcepsul"
- Loredana Groza

"Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc"
- Vali Vijelie

"Pe la voi prin Chisinau trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ?" -
Loredana Groza

"Exista aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din
decembrie 1989¡í - Viorel Catarama

"Domnule presedinte, noi n-am facut nimic, cartela e acolo, in banca,
voteaza de una singura. Uitati-va. Noi nu avem nicio vina aici" - Attila
Verestoy

"Eu prin presupuneri deduc" - Gheorghe Stefan

"M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut
oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb
Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine
sa le dai la presa" - Gigi Becali

"Dom'le, eu muncesc 24 ore pe zi, iar uneori chiar si noaptea" - Dumitru
Dragomir

"Acel tanar care s-a transformat in trei sute este vorba de unul singur"
- Marian Vanghelie
"Primul rezultat notabil al acestor doi ani este ca inca mai guvernam" -
Adrian Nastase

Niciun comentariu: