Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

joi, aprilie 26


Un barbat zbura cu un balon cu aer cald si la un moment dat si-a dat
seama ca s-a ratacit. A coborat pana aproape de pamant si a zarit o

femeie pe o pajiste. Apropiindu-se de ea i-a strigat

- Fii amabila, poti sa ma ajuti? Am promis unui prieten ca ma

intalnesc cu el dar nu mai stiu unde ma aflu!

Femeia i-a raspuns:

- Te afli intr-un balon cu aer cald la vreo 10 m inaltime. Te gasesti

intre 40-41 grade latitudine nordica si intre 59-60 grade longitudine

vestica.

- Ei, probabil esti inginera de profesie! spuse omul din balon.

- Asa este, spuse femeia, dar de unde stii?

- Pai tot ce mi-ai spus este corect din punct de vedere tehnic dar tot

n-am idee ce as putea face cu informatiile de la tine. Sa fiu sincer,

nu m-ai ajutat deloc. Ba chiar pot spune ca m-ai tinut pe loc degeaba.

Atunci femeia i-a raspuns:

- Dar tu trebuie sa fii director!

- Asa este, raspunse barbatul, dar de unde stii?

- Nu stii unde te afli si nici incotro te indrepti. Te-ai ridicat la

inaltime profitand de o flama care a incins situatia. Ai facut o

promisiune pe care nu ai cum sa o tii si te astepti ca oamenii de sub

tine sa rezolve problema. Adevarul este ca te afli exact in locul unde

te aflai cand am inceput discutia acum un minut, insa brusc constati

acum ca asta este din vina mea!

Niciun comentariu: