Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, septembrie 28

1. Niciodata nu ne maturizam cu adevarat. Invatam doar sa ne purtam in public
2. Daca ma vorbesti pe la spate, inseamna ca nu esti in pozitia in
care sa-mi poti da peste nas.
3. A avea un spatiu pentru fumat e ca si cand ai avea un spatiu
pentru urinat intr-o piscina.
4. S-a dovedit stiintific ca femeile sunt multumite cu o lungime
de 8,5 cm . Nu conteaza ca e Visa sau Mastercard.
5. Nu conteaza daca paharul e pe jumatate gol sau pe jumatate plin.
Ceea ce conteaza e sa fie cu vodka.
6. Traim niste vremuri in care pizza se livreaza mai repede decat
ajung politistii.
7. Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China .
8. Daca femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista razboaie. Doar
niste tari invidioase, care nu si-ar vorbi.
9. Un apartament curat e semn ca nu mai functioneaza computerul
10. Copiii aflati pe bancheta din spate duc la aparitia accidentelor.
Accidentele de pe bancheta din spate duc la aparitia copiilor.
11. Vreau sa stiu de ce Noe nu a omorat tantarii pe vremea cand erau doar doi?
12. Cenusareasa e dovada vie ca pantofii iti pot schimba viata.
13. Mai bine Durex decat Pampers.
14. Nu am bani, nu am un loc de munca, nu am iubita, nu am probleme.
15. Legalizati drogurile. Vom muri inecati in alcool!
16. Gandesc, deci exist. Toata lumea care exista gandeste?
17. Optimist = o persoana care incepe sa dezlege cuvinte incrucisate
cu pixul in mana.
18. Eu asa m-am nascut, tu ce scuza ai?
19. Nu bea ca sa o uiti; la final o vei vedea dublu.
20. Bautura este un obicei prost, dar noi cu siguranta am vazut de
doua ori mai multe decat tine!
21. Intotdeauna incep sa slabesc in aceeasi zi. Maine!
22. Daca sfarsitul lumii vine in 2012, de ce produsul acesta expira in 2014?
23. Se pare ca Dumnezeu iubeste oamenii prosti. De aceea a creat atat de multi.
24. Cu cat cunosc mai multe femei, cu atat mai mult imi plac cainii.
25. Nu judeca o carte dupa film.
26. Sa nu te joci cu inima unei femei, caci este doar una. Mai bine
joaca-te cu sanii, sunt doi!
27. Daca ar exista un Premiu Nobel pentru cumparaturi, as vrea sa stiu
de unde l-as putea cumpara.
28. Viata mea e precum terenurile de la Wimbledon, nu vezi decat iarba si linii.
29. Prietenii exista pentru ca in cazul in care ai o zi proasta, sa ii
poti vizita si sa le strici si lor ziua.
30. Unele femei sustin ca toti barbatii sunt la fel. Nu e cam multa experienta?

Niciun comentariu: