Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

sâmbătă, mai 21

New Kind of Breast Cancer

Va rog sa retrimiteti mesajul la toate femeile din viata voastra:
mame, fete, surori, matusi, prietene, etc.
In Noiembrie a fost descoperita  o forma rara de cancer la san. O
doamna a descoperit o eruptie pe sanul sau, similar cu cel al unei
mame tinere care a nascut. Pentru ca mamografia nu indica nimic
deosebit, doctorul a tratat-o cu antibiotice ca pentru o infectie.
Dupa doua serii de tratament cu antibiotice, continua sa-i fie rau,
atunci doctorul a trimis-o sa faca o noua mamagrafie. De aceasta data
i-a aparut o masa de tesut atipic. Biopsia a scos in evidenta un tesut
malign  care crestea repede . A fost inceputa chemoterapia pentru ca
tumoarea sa fie localizata; interventia chirurgicala a reusit; o noua
runda de chemoteratie; radiatii. Dupa aproape 9 luni de tratamnet
intens, ea a  fost considerata  sanat oasa . Ea a avut un an cu
fiecare zi din viata foarte plina . Cand cancerul i s-a reintors in
zona ficatului, ea a luat 4 tratamente si a decis  ca vrea sa aibe o
calitate   a vietii, nu efectele  post- chemo. Ea a avut 5 luni
deosebite in care si-a planificat fiecare detaliu al ultimelor zile.
Dupa cateva zile in care a avut nevoie de morfina, ea a murit. Ea a
lasat acest mesaj pentru a fi transmis femeilor de peste tot:
Femei, VA ROG fiti alertate de orice nu este normal, si fiti
insistente a primi ajutorul cat mai rapid posibil.
Boala ?Paget?: este o forma rara de cancer la san, si este in afara
sanului, pe sfarc sau in zona sfarcului. El apare ca o exema
(urticarie) care mai tarziu devine o leziune cu o crusta ca o linie
exterioara . Eu nu am dorit sa ma suspectez de cancer la san dar a
fost. Sfarcul meu nu mi s-a parut ca-mi arata ceva deosebit, dar exema
ma deranja asa ca am fost la doctor pentru ea. Uneori, ma manca si era
ca un punct dureros (ca o buba), dar alteori nu-mi arata nimic
deosebit. Ea era deja urata si o pacoste, si nu am putut sa scap de ea
cu nicio crema prescrisa de medicul meu si dermatologul care tocmai
mi-a rezolvat o dermatita la ochi. Aceasta i s-a parut o mica tumoare
dar nu m-a avertizat ca ar putea fi canceroasa.
Acum, eu nu suspectez toate femeile care au o leziune sau o exema pe
sfarc sau in jurul sfarcului ca asta ar putea fi cancer de san.
Startul meu a fost ca un cos rosu pe aureola din jurul sfarcului. Una
din cele mai mari probleme cu aceasta boala, este ca aparitia
simtomelor poate fi inofensiva, nevinovata. Este frecvent perceputa ca
o inflamatie, infectie a pielii, , conducand la o nenorocita
intarziere in detectare si tratare. Care sunt simtomele?
1.         O roseata persistenta, maloasa si formand o crusta pe
sfarcul dumneavoastra cauzand mancarime si arsura (Am stabilit, nu m-a
mancat si ars mult, si nu am avut supuratie am fost constienta de
asta, dar era o crusta ca o linie pe o parte.)
2.         O buba pe sfarc care nu se mai vindeca. ( A mea a fost pe
aria din jurul sfarcului.)
3.         Obisnuit numai sfarcul este afectat. Cum este diacnosticat?
Doctorul dumneavoastra va face o examinare si va va sugestiona sa
faceti o mamografie la ambii sani, imediat. Orice roseata, mancarime,
crusta, inflamatie a pielii, doctorul dumneavoastra ar putea sa va
suspecteze de cancer daca aceasta problema (buba) este doar la un san.
Apoi ar trebui facuta o biopsie pentru a fi sigur de asta si a vedea
ce este de facut mai departe.
Acest mesaj este bine sa fie luat in serios si trimis mai departe la
cat mai mult posibil dintre rudele si prietenii dumneavoastra; aceasta
poate salva o viata.
Cancerul meu de san s-a intins si a facut metastaza la oasele mele,
dupa doza de chemoterapie, 28 tratamente cu radiatii si luarea de
Tamaxofin. Daca acest cancer de san ar fi fost diacnosticat de la
inceput, el nu s-ar fi intins asa....
PENTRU TOTI CITITORII:
Aceasta este in atentia femeilor care nu au aceasta boala. Daca,
trimitem acest e-mail, noi putem face cunoscut acest pericol
potential, noi putem ajuta femeile in orice caz.
Te rog, daca poti, ia-ti un moment pentru a retrimite acest mesaj la
cat mai multa lume posibil, in special la familia ta si la prieteni.
Iti ia doar o clipa,  dar  poti salva o viata.

Niciun comentariu: