Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

marți, martie 1

Decalog:

 01.
 Daca vine muntele la tine, iar tu nu esti Mahomed....
FUGI!!!!....este  alunecare de teren.

 02.
  O femeie care iti spune varsta reala este fie prea tanara pentru a
avea ceva de pierdut, fie prea batrana pentru a avea ceva de castigat
din asta.

 03.
 Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare.

 04.
  Oamenii sunt ca vinurile. Cu timpul, fie devin din ce in ce mai
buni, fie se transforma in otet.

 05.
  Munca nu a omorat niciodata pe nimeni......dar de ce sa risti?

 06.
  Nu este important sa castigi...este important sa-l faci pe celalalt sa piarda.

 07.
  CAND CINEVA TE ENERVEAZA AI NEVOIE DE 42 DE MUSCHI CA SA TE
INCRUNTI,  DA' AI NEVOIE DOAR DE 4 SA INTINZI MANA SI SA-I TRAGI UNA
PESTE OCHI!

 08.
  Intotdeauna dragostea a fost considerata mai importanta decat banii.
 Dar nimeni nu s-a intrebat cat costa 1 kg de prezervative.

 09.
  Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e prost.

 10.
  Cu cat regula e mai stricta, cu atat capul care a conceput-o e mai prost.


si iata si confirmarea pur mioritica a acestei colectii de legi:

 Romanii

 Au fãcut pod peste Dunãre în 105 şi au ocupat Dacia în 106.
Au pornit spre nord fãcând drum imperial, drum de piatrã. Între 6 şi
10 metri lãtime, patru straturi adâncime, 90 cm, straturi de bolovani
legati cu mortar, piatrã spartã mãrunt, pietriş sau nisip cu grãunte
mare, apoi pavimentul, lespezi şlefuite.
 Pe margini, borduri solide, din loc în loc, brâuri care sã tinã
drumul strâns, rigole ca sã se scurgã apa.
 Inginerii prospectau terenul în fatã. Ştiau morfogeodezie şi
respectau principiile. La numai douã zile de mers, în spatele lor
venea drumul.
 În 108 au ajuns la Napoca, apoi la Porolissum, Zalãu. 450 km. În doi
ani. Apoi au fãcut drumurile secundare, drumuri pentru transport marfã
sau vicinale. Dar şi drumuri private. În total, în Dacia au fãcut
peste 4.300 de kilometri de drumuri şi 25 de poduri în primii ani de
ocupatie.... Ei au stat aici 160 de ani. Nouã ne-au mai trebuit 1.600
de ani sã facem încã pe atât.

 Nemtii

 6.800 de kilometri s-au fãcut în timpul lui Carol I, în mai putin de
15 ani. În Transilvania, toate mãsurãtorile topo şi hãrtile s-au fãcut
în timpul ocupatiei habsburgice.
 Topograful Dorin Ursut le-a studiat şi a predat topografia la
universitate spunând tot timpul: de fiecare datã, la fiecare
verificare, cotele din hãrtile tocmite de austrieci au ieşit la fix!

 Românii

 Trei ani au lucrat la 5,6 km de drum care ocoleşte Gherla. În 14
august, Emil Boc, Radu Berceanu, directori locali şi primarul Gherlei
tãiau panglica acestei centuri ocolitoare. La cinci zile dupã, drumul
s-a prãbuşit. A alunecat terenul.

 Şi acum se lucreazã la el, iar firma care l-a fãcut se obligã sã
plãteascã refacerea lui. Primarul, premierul, ministrul se obligã şi
ei sã-i mai taie o datã panglica, pe 1 Decembrie. Pânã atunci
 avem timp sã vã spunem şi povestea incredibilã a acestui rateu tipic românesc.

 Şi încã ceva. ...

Cam cât suntem de diletanti în comparatie cu romanii care ne-au fãcut
drumurile când au cucerit Dacia . Le-au fãcut atunci şi au rezistat
2.000 de ani. Pânã când au venit buldozerele lui Berceanu.

Niciun comentariu: