Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

marți, iulie 7

De-ale barbatilor...

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:
- Iubito, daca o sa semene cu tine, o sa fie magnific.
La care ea mi-a raspuns:
- Si daca o sa semene cu tine, o sa fie miracol.

Draga, suntem casatoriti de peste 10 ani si am observat ca
am inceput sa facem dragoste numai cand ai tu nevoie de bani... Sotia:
- Si ce, dupa tine acest lucru nu se intampla suficient de  des? ca se
poate rezolva.....


Dupa o aventura de doua luni, o tanara il întreaba plina de emotie pe
iubitul ei:
- Cand o sa ma prezinti rudelor tale?
- Draga mea, deocamdata e imposibil. Copiii sunt la tara ,  iar
nevasta-mea e plecata intr-o delegatie!


Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
- E trecut de 1 noaptea. Las' ca vine taticulimediat si cand o sa-l
intreb pe unde-a fost, o sa ne spuna el o poveste!


In sala de asteptare trei barbati stau cu sufletul la gura.Iese moasa
si il felicita pe primul:
- Felicitari aveti gemeni!
- Doamne, ce coincidenta, eu chiar lucrez la Minessota  Twins...
Dupa o ora iese aceeasi femeie si spune celui de al doilea tatic:
- Incredibil, aveti tripleti!!! - Nu pot sa cred, ce coincidenta, eu
lucrez la 3MCompany.
Al treilea lesina...
- Ce s-a intamplat, intreaba moasa?
- El lucreaza la 7UP...


Sotul asteapta langa salonul de infrumusetare. Dupa un timp indelungat
iese de acolo sotia sa... El se uita la ea, respira adanc si spuse :
Bine, macar ai incercat!


Dragostea e oarba, dar casatoria ii reda vederea.


Femeile sunt ca medaliile olimpice: trebuie sa lupti pentru ele, apoi
iti atirna de gat o viata intreaga.


- Mamico, de ce te-ai maritat cu tati de fapt?
- Vezi, mai - nici copiii nu inteleg de ce...


Tatal vine de la cresa cu copilul, mama isi pune mainele in cap:
- Ma, asta nu-i copilul nostru!
El, mirat:
- Ce importanta are, maine tot la cresa il duc.


Casnicia este foarte asemanatoare cu mersul la restaurant in grup.
Comanzi ce vrei, pe urma vezi ce au luat altii si  brusc nu iti mai
place ce ai tu.


Barbatul nu este complet pana nu se casatoreste. Pe urma este terminat.


Un baietel il intreaba pe tatal lui: "Tati cat costa sa te
casatoresti?. Tatal i-a raspuns: "Nu stiu
fiule, inca platesc."


- Tati este adevarat ca in unele parti din Africa , un barbat nu isi
cunoaste sotia pana nu se casatoresc?
 - Asta se intampla peste tot fiule.


Nu am cunoscut fericirea adevarata pana nu m-am casatorit.
Pe urma a fost prea tarziu.


Cand un barbat iti fura sotia, cea mai nasoala revansa este sa il lasi
sa o pastreze!


Prietena mea mi-a spus sa fiu mai afectiv. Acum am doua  prietene.

Unui barbat i s-a furat cardul de credit. Nu a depus plangere deoarece
hotul cheltuia mai putin decat nevasta-sa.


Un om sparge o Banca si ia cativa ostateci... Intreaba  agresiv pe
primul retinut: "Spune-mi m-ai vazut jefuind Banca?" Ostatecul
raspunde: "Da!" Fara sa mai stea pe ganduri, hotul il impusca in cap.
Apoi intreaba acelasi lucru pe cel de-al doilea ostatec. Al doilea
ostatec raspunde: "Eu nu te-am vazut, ... dar te-a vazut nevasta-mea.


Tupeu este atunci cand un barbat se intoarce acasa la 4 dimineata
mirosind a parfum de femeie, cu urme de ruj pe camasa, intra in casa
si vazand-o pe nevasta-sa cu o matura in mana ii zice:
- Nu te enerva, ca tu urmezi!


Grija mare pe intuneric. Doua doamne tinere, de mult timp prietene,
dar de ceva timp casatorite, se hotarasc sa iasa fara soti in oras.
Dupa cateva ore petrecute la un bar, pe inserate, se intorc pe jos
acasa. La un moment dat una zice:
- Fata, ce ma fac? Fac pe mine! Nu mai pot sa tin pana  acasa. Cealalta rapunde:
- Si eu la fel! Hai sa intram aici in cimitirul asta, ca e intuneric
si nu ne vede nimeni..
- Bine, dar cu ce ne stergem?
- Eu cu chilotii si apoi ii arunc.
- Eu nu renunt la chiloti, dar o sa gasesc o solutie.
A doua zi se intalnesc barbatii.
- Oare unde au fost, mai, nevestele noastre aseara? A mea a venit
acasa fara chiloti.
- Tu stai bine. A mea a venit cu o panglica in fund pe care  scria "Nu
te vom uita niciodata. Fratii Ionescu!"


Un studiu sociologic arata ca barbatii, in general, ies la baut din doua motive:
1. N-au nevasta
2. Au nevasta

Niciun comentariu: