Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

joi, ianuarie 19

motivul pentru care desegregarea nu reuseste in masura in care ne-am astepta...



Doi prieteni, un roman si un tigan, isi fac case una langa alta. Cumpara aceiasi metri de teren, angajeaza acelasi arhitect, construiesc casele identice, folosesc aceleasi materiale, costurile sunt egale. Termina ei casele si stau in curte la o bere. Romanul se uita admirativ la casa lui si spune: - Daca as vrea s-o vand, iau pe ea 5 miliarde de lei. Tiganul se uita si el la casa lui, apoi la casa prietenului si spune: - Eu, daca as vinde-o, as lua pe ea 7 miliarde. Romanul intrigat intreaba: - Cum adica 7 miliarde? Am cheltuit aceiasi bani si casele sunt la fel! - Da, dar eu nu am vecin tigan!

Niciun comentariu: