Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

sâmbătă, decembrie 6

Bancuri si proverbe





Pictorul Degas a asistat la o licitație unde un tablou al său, aparținând unui bogătaș, s-a vândut cu 50.000 de franci. Cineva i s-a adresat:
- Cum va simțiți, maestre?
- Ca un cal de curse care a câștigat marele premiu și el capătă numai ovăz.
*
Diogene, fiind îmbiat cu un pahar de vin, a vărsat lichidul pe jos.
– De ce-ai făcut așa ceva? l-a întrebat gazda.
– L-am răsturnat eu înainte de a apucă el să mă răstoarne, a răspuns înțeleptul.
*
Un prieten care l-a vizitat pe marele inventator Edison, l-a întrebat:
- Bine, măi Thomas, de ce nu repari poarta pe care am deschis-o atât de greu?
- Pentru că fiecare intrare și ieșire sporește volumul apei din rezervorul meu cu 5 litri, a precizat ingenioasă gazda.
*
Deoarece uitase să-și ia ochelarii, Einstein i-a cerut chelnerului să-i citească lista cu meniuri. Acesta i-a răspuns:
- Nu pot, domnule! Nici eu nu știu citi. Sunt analfabet ca și dumneavoastră…
*
- Domnule Hegel, arde casa! i-a strigat valetul înspăimântat.
- Spune-i soţiei, ea se ocupă de casă, i-a răspuns filozoful concentrat asupra ideilor sale.
*
- Pablo, cum de n-ai nici un tablou de-al tău în camera? l-a întrebat un prieten pe Picasso.
- Unele îmi plac chiar foarte mult, dar se vând prea scump că să-mi permit să le cumpăr eu, a răspuns pictorul.
*
Într-un spectacol de teatru, un tânăr actor a avut o singură replică: Majestate, flota engleză a distrus flota spaniolă. Fiind emoționat, acesta a zis: "Majestate, flota spaniolă a distrus flota engleză!"
Maria Filotti, care era regina, neavând o replică adecvată pentru acest anunț inversat, a izbucnit: "Nu te cred! Ești un spion. Piei din faţa mea!"
*
Un student a încercat să-l păcălească pe marele medic internist, Iuliu Hatieganu, așezându-se într-un pat din salonul vizitat de acesta și simulând o boala.
– Scoate limba! i-a cerut profesorul, când a ajuns la el. După ce i-a privit-o, i s-a adresat:
– Fă-ți formele de ieșire. Boala ți-a trecut.
*
– Piesa asta a lui Caragiale – Năpasta – poate fi socotită ca și căzută, a spus un adversar al marelui dramaturg înainte de spectacol.
– Da, însă căzută din cer! a ripostat Delavrancea care auzise pronosticul.
*
Coşbuc trecea foarte rar pe la Terasa Oteteleşeanu, locul de întâlnire al scriitorilor, dar a nimerit o dată acolo, când cafeneaua era goală.
– Domnule, i s-a adresat un chelner, luați loc la alta masa, aceasta este rezervată poeților!
– Scuzați-mă! a spus Coşbuc și s-a mutat alături.
 
 
PROVERBE SCOŢIENE
Unui om este mult mai uşor să-i dezvolţi calităţile decât să-i înlături defectele.
==
Fii fericit cât trăieşti, pentru că mort o să fii mult timp.
==
Nu te căsători pentru bani, poţi găsi un împrumut mai avantajos.
==
Un foc mic, care dă caldura, preţuieste mai mult decât un foc mare, care frige.
==
Leneşul este fratele cerşetorului.

PROVERBE OLANDEZE
Şi ţapului bătrân îi place iarba fragedă.
==
Măgarul drept mulţumire loveşte cu piciorul pe cel care îl scarpină.
==
Teme-te de marinarul care ajunge pe uscat!
==
Câinii au dinţi in orice ţară.
==
Ţine-te de partea groasă a copacului.
 






































Niciun comentariu: