Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, aprilie 4

Scrisorile copiilor







Avem mai jos câteva scrisori trimise de copii lui Dumnezeu, scrisori pe care profesorii lor le-au expus pe Internet spre deliciul tuturor.


-Dragă Dumnezeule,

    Te rog să mai pui o vacan
ță între Crăciun și Paști pentru că acum nu este nimic bun între ele. (Ginny - 7 ani)




-Dragă Dumnezeule,
    Te rog să nu-
ți faci griji pentru mine pentru că mă uit în ambele părți înainte de a trece strada. Dany - 6 ani)

-Dragă Dumnezeule,
   În loc să la
și oamenii să moară trebuind să faci alții în locul lor, n-ar fi mai bine să-i păstrezi pe cei pe care îi ai acum ?  (Jane - 8 ani)

-Dragă Dumnezeule,
   Eu sunt American. Tu ce e
ști ? (Robert - 6 ani)

-Dragă Dumnezeule,
    Dacă vei veni duminică la biserică, o să-
ți arăt pantofii mei cei noi. (Elisa -7ani)

-Dragă Dumnezeule,
    Dacă îmi dai o lampă fermecată ca lampa lui Aladin, o să-
ți dau tot ce vrei ...mm...cu excepția economiilor mele și a jocului de șah. (John - 7 ani)

-Dragă Dumnezeule,
   Tu ai vrut ca girafa să arate chiar a
șa sau a fost un accident ? (Norma - 6 ani).

-Dragă Dumnezeule,
   Dacă lăsai dinozaurii mai mult timp pe pământ, noi n-am mai fi avut o
țară. Ai facut exact ce trebuia (Jonathan - 5 ani)

-Dragă Dumnezeule,
   Pariez că î
ți este foarte greu să iubești  toată omenirea. La mine în familie sunt numai patru persoane și nu reușesc niciodtă să-i iubesc pe toți. (Stevie - 7 ani).
 

-Dragă Dumnezeule,
   Poate Cain
și Abel nu s-ar fi omorât unul pe altul dacă ar fi avut fiecare camera lui. La mine si la fratele meu asta a ajutat. (Larry - 7 ani)

-Dragă Dumnezeule,
   Te rog mult ca să-l trimi
ți pe Dennis Clark în altă tabără anul acesta. (Peter - 8 ani)

 -Dragă Dumnezeule,
   
știi că mă gândesc uneori la tine chiar dacă nu mă rog. (Diana- 7 ani)

 -Dragă Dumnezeule,
   Încă a
ștept să vină primăvara. Te rog să nu uiți. (Mark - 7 ani)

- Dragă Dumnezeule,
   Dacă ne întoarcem în altă via
ță preschimbați în altceva, te rog mult să nu mă faci Jennifer Horton pentru că nu pot s-o sufăr. (Denise - 8 ani)

- Dragă Dumnezeule,
   Î
ți mulțumesc pentru frățiorul pe care mi l-ai trimis dar eu mă rugasem pentru un cățeluș. (Joyce - 6 ani)

- Dragă Dumnezeule,
   De ce noi vorbim cu tine dacă tu nu vorbe
ști cu noi ? (Andrew - 8 ani)

-Dragă Dumnezeule,

   Tu chiar e
ști invizibil sau este doar o scamatorie ? (Lucy - 6 ani).

- Dragă Dumnezeule,
   Te rog să-mi trimi
ți și mie un ponei. Nu ți-am cerut niciodată nimic, pe cuvânt, poți să verifici în lista ta. (Louise - 6 ani).

- Dragă Dumnezeule,
   Când am fost în vacan
ță cu părinții, a plouat tot timpul și tata a fost foarte nervos din cauza asta. El a zis niște lucruri urâte despre tine....niște lucruri pe care oamenii nu ar trebui să le spună dar sper că n-o să-i faci nimic rău. Prietenul tău...(dar nu-ți spun cum mă cheamă !)
 



Niciun comentariu: