Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

luni, august 15

Woody Allen: auto-ironia dusa la superlativ


Woody Allen, originally uploaded by rasdourian.

Via Flickr:
Read my interview with this legendary filmmaker: thefilmstage.com/2010/10/16/interview-woody-allen-discuss...


Pentru cei care citesc romaneste !




Iata semnele unui spirit cu adevarat evoluat!


Am niste copii superbi. Slava domnului ca m-a înselat nevasta-mea...

Pîna la noaptea nuntii, nevasta-mea se temea de întuneric. Dupa asta m-a vazut pe mine gol si de atunci se teme si de lumina...

Nevasta mea este cea mai neispravita bucatareasa. Noi ne spunem rugaciunea întotdeauna dupa cina...

Odata cineva ne-a furat masina. Mi-am întrebat nevasta daca a vazut cumva cum aratau hotii. Mi-a raspuns ca nu, dar a notat numarul masinii...

Într-o zi, mi-am sunat sotia si i-am declarat: Draga mea, ma gîndeam la tine si m-a lovit brusc o pofta nebuna de amor. La care ea a întrebat: Dar cine-i la telefon?

I-am spus dentistului meu ca mi s-au îngalbenit dintii. Sfatul lui a fost sa-i asortez cu o cravata maro...

Azi e o zi absolut nefasta. M-am sculat de dimineata, am luat camasa si i s-au rupt doi nasturi. Am pus mîna pe servieta, i s-a rupt mînerul. Acum ma tem sa mai merg la WC...

I-am spus psihiatrului meu ca sunt trist, întrucît pe mine toata lumea ma detesta. Mi-a raspuns sa nu fiu penibil, deoarece nici nu m-am întîlnit înca cu toata lumea...

Cînd eram copil parintii mei se mutau adesea dintr-o casa în alta, dar eu i-am gasit de fiecare data...

Eu si sotia mea am trait fericiti 20 de ani. Apoi ne-am întîlnit unul pe altul...

M-am dus la psihiatrul meu si i-am povestit: Doctore, în fiecare dimineata cînd ma uit în oglinda ma apuca brusc o senzatie cumplita de voma.Ce crezi ca am?
Mi-a raspuns: Nu stiu, dar cu vederea - cert - stai impecabil!

Niciun comentariu: