Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, noiembrie 25

Un barbat facea cumparaturi intr-un supermagazin cu un carucior in
care era si baietelul sau de doi ani. Copilul plangea isteric.
Barbatul impingea alene caruciorul, spunand cu o voce linistita: -
Aproape am terminat, Cristi. Incearca sa nu plangi, Cristi. Viata o sa
fie mai buna, ai sa vezi. Iti promit eu. Copilul plangea mai tare,
dand din maini si din picioare. Ajunsi la casa, barbatul zice: -
Incearca sa nu mai fii suparat, Cristi. O sa ajungem acasa curand.
Totul va fi bine, Cristi.. Copilul zbiera din toti rarunchii, aruncand
produsele din carucior. Casierita, impresionata ii spune: - Domnule,
este extraordinar cat de bland si calm ii vorbiti baietelului
dumneavoastra, Cristi !!! - Pe baietelul meu il cheama Daniel, eu sunt
Cristi .

______________
peromaneste: am primit povestea asta ca banc, insa talcul ei ne-a
determinat s-o plantam aici. Am facut bine, ce zrezi?

Niciun comentariu: