Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

joi, mai 19

Motivele barbatilor

Intr-o buna zi, un taietor de lemne isi scapa securea in rau. Omul se pune
pe jelit, pentru ca-si pierduse singurul lucru cu care putea sa-si castige
existenta. Vazand aceasta, Dumnezeu apare langa apa si-l intreba de ce
plange. Omul ii explica atunci ca securea sa a cazut in apa si n-o gaseste.
Atunci, Dumnezeu plonjeaza in rau si revine cu o secure din aur masiv.
-Asta e securea ta?, il intreba el.
- Nu, raspunde taietorul de lemne.
Dumnezeu intra din nou in apa si, de data aceasta, se intoarce cu o secure
numai din argint.
- Asta e securea ta?, intreba el din nou.
- Nu, raspunde din nou taietorul de lemne.
A treia oara, Dumnezeu revine cu o secure de fier si il intreba din nou pe
omul de pe mal:
- Asta e securea ta?
- Da, asta e, ii raspunde, de data aceasta, taietorul de lemne.
Dumnezeu, miscat de onestitatea omului, ii face cadou toate trei securile.
Cateva zile mai tarziu, taietorul se plimba pe
malul raului cu nevasta sa. La un moment dat, aceasta cade in apa Cum omul
se pusese din nou pe plans, Dumnezeu apare din
nou,intrebandu-l care-i este necazul.
- Nevasta mea a cazut in apa, ii raspunse taietorul de lemne, printre
suspine.
Atunci Dumnezeu sare in apa si apare cu Penelope Cruz in brate.
-Asta este nevasta ta?, intreba el.
- DA!, urla omul.
Atunci Dumnezeu, furios, il ia la suturi:
- De ce minti?
Taietorul de lemne incepe sa explice:
- Daca spuneam "nu" la Penelope Cruz, data viitoare mi-o aduceai pe
Catherine Zeta-Jones. Si, daca si atunci as fi spus "nu", a treia oara mi-o
aduceai pe nevasta-mea. Si daca de data asta as fi spus "da", mi le faceai
cadou pe toate trei. Iar eu sunt un om nevoias si n-am de unde sa hranesc
trei femei. Acesta este motivul pentru care am raspuns cu "da" de prima
data.

Morala: Barbatii mint intotdeauna numai din motive perfect oneste si logice.

Niciun comentariu: