Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

duminică, noiembrie 18

Foaie verde ca bobocu Mama ne-am f@@@t norocu!!

Ghita Bizonu'

Lasati orice speranta voi ce aicea traiti!!!
Ne-am ras! Cu perdaf!!
Baescu are dreptate :scoala romaneasca scoate tampiti! (latfel cum s-ar fi reales El? cu sprojinu GDS?! Alti …)
Pe langa ca ne-am luat dupa negrii aia din sec XVII din golfu Guineii (care dadeau fildes, aur si sclavi ptr margele de sticla, cupoane de bumbac indian si rom!) ne-am distrus si viitorul. basta!
cica Universitatea din Bucuresti este cotata la fel precum Universitatea Kwazulu Natal,Durbam, RSA Stiti RSA aia cu patgeidu. Universitatea se mandreste ca in 47 a deschis si o sectie de invatamat ptr non-albi (adica zulusi)
Africa vis implinit!
Rezulatau a nspe reforme de invatamant!! Incepand de la Marga trecand prin Funebru si dna Abramburica amestecata si ea!!
Deci dupa ce am cantat
am produs intectuali din astia .
Asa ca se prea poa sa trecem la un nou imn national :
Foaie verde ca bobocu
Mama ne-am f@@@t norocu!!
SI asta fiindca in 90 ne-am luat dupa niste Plesu, Volodea si alti licheleni.

Niciun comentariu: