Regula 2: niciodata nu trebuie sa vorbiti despre faptul ca in
Bucuresti nu exista reguli.
Regula 3: orice portiune libera de asfalt constituie un loc ideal de
parcare. In aceasta ordine de idei, faptul ca acea portiune de asfalt
este in fata unei curti cu garaj, in mijlocul unei intersectii sau pe
linia de tramvai, este total irelevant.
Regula 4: oricine isi poate gasi un loc de parcare "platit" in jurul
blocului, atata timp cat este primul care isi scrie pe asfalt numarul
cu vopsea si isi monteaza gardulet de fier.
Regula 5: In Bucuresti nimeni nu are propriul lui loc de parcare.
Primul venit e primul servit. De asemenea primul sosit are dreptul de
a-si marca teritoriul cu urina.
Regula 6: in Bucuresti nu se aplica regula prioritatii de dreapta. Sau
de stanga. Sau de mijloc. Prioritate are intotdeauna cel care are
masina mai mare si un levier in portbagaj.
Regula 7: in Bucuresti toate semnele de circulatie sunt adresate
exclusiv soferilor din provincie.
Regula 8: niciun sofer din provincie nu are ce cauta in Bucuresti. In
cazul identificarii unui sofer din provincie se depaseste pe dreapta,
se claxoneaza si se deschide geamul la jumatate pentru intimidare.
Regula 9: claxonatul este un semn de apreciere prin care doi soferi se
saluta si isi comunica unul celuilalt faptul ca si-au remarcat
masinile.
Regula 10: benzile sunt facute doar pentru biciclisti. Ce om decent ar
putea sa conduca o masina printre doua linii paralele?!
Regula 11: adevarata semnificatie a culorilor de la stop este:
Rosu: in principiu opresti, insa regula poate fi incalcata de Salvare,
Pompieri, coloane oficiale si tineri intre 18 si 20 de ani sau de cei
care nu poseda permis de conducere dar totusi se afla la volan.
Galben: in principiu ai voie sa treci mai departe, insa doar daca ai
peste 200 de km/h, iar masina este tunata si are jenti de aliaj cu
spite.
Verde: treci, insa nu in mod obligatoriu, putand si sa tragi un pui de
somn. Daca totusi nu ai plecat de la stop in 10 secunde de la
aprinderea becului verde inseamna ca esti de acord sa suporti
consecintele.
Regula 12: nicio masina cu girofar nu se grabeste de fapt sa ajunga
undeva, decat cel mult sa ia comanda de la pizza. Ce rost are ca altii
sa manance pizza in timp ce tu stai blocat in traffic?
Regula 13: femeile nu deosebesc stanga de dreapta, nu conteaza deci ce
mana folositi pentru a le semnala o eroare.
Regula 14: Abtibildurile cu bulgari de foc, siglele de Mercedes si
crucile agatzate de oglinda cresc personalitatea masinii si implicit
sansele de a avea prioritate candva.
Regula 14 si 1/2: niciodata nu poti avea destule cruci, icoane si
matanii agatate de oglinda retrovizoare..
Regula 15: absolut toti pietonii sunt cretini si nu stiu de fapt ce
vor sa faca cu viata lor.
Regula 16: in lunile calde este absolut obligatoriu mersul cu toate
geamurile deschise, aerul conditionat pornit si muzica (preferabil
manele sau Parazitii) la maxim.
Regula 17: semnalizarea schimbarii directiei de mers este rezervata
strict incepatorilor, femeilor si soferilor
din provincie.
Regula 18: orice conflict in trafic poate fi rezolvat amiabil cu
sabii, topoare si cativa prieteni chemati prin telefon.
Regula 19: linia de tramvai este o pista secreta de accelerare.
Regula 20: toti cei care spun ca nu blocheaza intersectia, blocheaza
intersectia.
Regula 21: statia de troleu este un loc ideal de parcare pe timp de
ploaie pentru ca are copertina.
Regula 22: orice daune produse masinii in trafic se raporteaza la
politie folosind parola secreta "Asa am gasit-o de dimineata in
parcare"
Regula 24: orice blocaj in trafic este vina exclusive a primariei care
nu este in stare sa administreze drumurile mai bine.
Regula 25: oricine nu este de acord cu aceste reguli este pieton,
femeie sau sofer din provincie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu