Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

vineri, februarie 20

Sfaturile specialistilor

A fost odata ca niciodata un biet lustragiu care isi castiga
existenta lustruind pantofii domnilor care intrau si ieseau dintr-o
cladire impozanta din centrul New York-ului.

Niciodata nu stiuse exact ce cladire este aceea in fata careia lucra
de ani de zile, poate ere o banca, poate era o bursa, poate vreun
minister important insa domnii bine imbracati care intrau acolo opreau
adeseori la el pentru a-si lustrui pantofii.

Lustragiul nostru era priceput in ceea ce facea, folosea numai crema
de pantofi de cea mai buna calitate si era vesel si optimist. Intr-un
cuvant era multumit cu munca lui iar clientii lui la fel asteptandu-si
rabdatori randul la lustruit.

Intr-o zi insa s-a oprit la el un client nou, mai deosebit de ceilalti
care l-a intrebat prietenos: "Ce faci aici? Ce-i cu tine asa de
vesel? Nu ti-a spus nimeni de criza financiara?"

Ce-i drept nu-i spusese nimeni, nici unul dintre domnii aceia bine
imbracati care intrau in banca sau ce-o fi fost acolo, probabil toti
la curent cu criza.

"Poate nu le pasa de tine sau poate n-au avut suflet sa iti spuna insa
criza financiara e pe drum si ne va afecta absolut pe toti, nu va
scapa nimeni, nici macar tu un biet lustragiu. Asa ca daca ai un dram
de minte iti iei masuri din timp, ca sa nu fi luat pe nepregatite.
Aceasta e meseria mea, sunt expert, stiu ce vorbesc."

Dupa plecarea domnului binevoitor lustragiul nostru ramase pe ganduri.
Poate ca intradevar nici unul dintre clientii lui nu il considerase
demn sa il puna la curent cu criza financiara. Noroc cu domnul cel
prietenos care ii voia binele.

Asa ca lustragiul a inceput sa ia masuri incat sa nu fie luat pe
nepregatite de criza financiara. Pentru inceput folosea mai putina
crema de pantofi si mai de proasta calitate.

Apoi a inceput sa aloce mai putin timp fiecarui client, dupa cum se
spune time is money. A inceput sa socializeze mai putin cu acestia,
criza e criza, nu mai e timp de smalltalk.

Preocupat de criza financiar a devenise ingandurat, tacut si isi facea
treaba de mantuiala.

Asa ca incetul cu incetul clientii care fideli carora le placeau
veselia si calitatea muncii lustragiului au inceput sa se rareasca.

Iar lustragiul nostru cu fiecare client pierdut era multumit intr-un
fel ciudat ca domnul cel binevoitor a avut dreptate. "Ce m-as fi facut
daca expertul nu m-ar fi prevenit la timp? Acum as fi fost probabil
luat pe nepregatite de criza financiara."

Sper ca ati tras deja concluzia: Evitati sfaturile specialistilor....

Niciun comentariu: