Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

luni, februarie 23

femeile despre barbati...

« Femeile sunt cele care fac ca barbatii sa fie amanti buni.
Pe barbati trebuie sa ii inveti tot si mai ales sa-i lasi sa creada
contrariul. »
Victoria Abril

« Ce oroare sa te culci cu un barbat in varsta... Dar cu unul tanar,
cata munca!»

Alice Sapritch

« Barbatul : un calorifer care costa si sforaie. »

Rita Rudner

« Daca putem trimite un om pe luna, de ce sa nu-i trimitem pe toti barbatii? »
Rona Jaffe

« Mi-a luat ceva vreme sa imi dau seama ca uneori am fost pradati. Eu
credeam ca e doar sotul meu care isi cauta sosete curate! »


P. Carlson

« Un om tare ?

Vorbiti despre musculatura ? »

Françoise Sagan

« Barbatul modern a rezolvat, in stilul sau, noua impartire a
treburilor: ocupa-te tu de tot si eu voi face restul! »

Michèle Fitoussi

« E nevoie doar de un decolteu pentru a-l impinge pe barbat sa caute
profunzimea unei femei. »

Zsa Zsa Gabor

Sotul meu a spus ca vrea sa petreaca vacanta intr-un loc unde n-a mai
fost niciodata.... i-am sugerat bucataria

Nan Tucket

« Un sot e un tip care te sustine in toate problemele pe care nu le-ai
fi avut daca nu te-ai fi maritat . »

Caroline Ammerlaan

« Sexul masculin trebuie sa fie lucrul cel mai usor din lume, din
moment ce un simplu gand il poate ridica. »

San Antonio

« Singurul moment cand o femeie poate schimba un barbat este atunci
cand el este bebelus. »
Nathalie Wood

« Psihanaliza nu-i poate ajuta cu nimic pe barbati: pentru a-i putea
intoarce la copilarie ar trebui intai sa fi iesit din ea »

Barbara

« Pentru a seduce barbatii port un nou parfum: interior de masina noua. »

Rita Rudner

« Nu asteptam mare lucru de la el, asa ca am fost fericita. »
LaurenceTofu

« In ziua de azi, daca un barbat deschide usa pentru o femeie, atunci
exista mari sanse ca el sa fie portarul. »
Mae West

« Un celibatar este un barbat care a ratat ocazia de face o femeie
nefericita. »
Jasmine Birtles

« Doamnelor, e mai bine sa avem o multime de barbati care-si scot
pantalonii pentru noi decat unul singur care si-i scoate doar pentru a
va pune sa-i calcati. »
Frédéric Dard

Niciun comentariu: