Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, februarie 16

Sper ca acest mail sa ajute cat mai multi oameni!


Stupid car thief..., originally uploaded by ren0901.







Astazi, 10.02.2011, am avut ceva de rezolvat in zona P-ta Cosbuc- Bdul Libertatii ( Bucuresti). Am parcat masina in fata sediului RCS-RDS , am rezolvat ce aveam de rezolvat in 15 min si m-am intors la masina.
Nu am reusit sa deschid masina nici din cheie (telecomanda) nici din telecomanda de la alarma. Langa mine un domn se chinuia sa-si inchida masina cu telecomanda si nu reusea. Deci eu nu reuseam sa o deschid pe a mea el nu putea sa o inchida pe a lui.
PREA MARE COINCIDENTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi-am adus aminte ca citisem pe net un articol care explica ca masinile care se inchid cu telecomanda nu sunt sigure deoarece se poate bruia semnalul dat de aceasta si masina nu se inchide ( desi tu ai apasat pe buton si esti sigur ca s-a inchis).
M-am uitat in jur si.................. o masina micuta cu 2 usi , marca Datsun ,culoare gri deschis, fara numere de inmatriculare era oprita in apropiere in spatele masinilor parcate . M-am dus catre acea masina , in ea erau 4 indivizi ( cum aratau este usor sa ghiciti) , unul din ei avea un dispozitiv care semana cu o telecomnda de tv dar avea si antena. Cand m-au vazut , au plecat .
Imediat dupa ne-am putut descuia respectiv incuia masinile din telecomanda.
Asadar este o noua metoda de a fura din masina. Verificati-va masina dupa ce ati inchis-o.
Cum functioneaza: individul tine permanent apasat pe butonul dispozitivului , care emite un semnal ( frecventa) sau ce o fi, semnal ce nu lasa comanda ta de inchidere sa "ajunga" la masina. Apesi pe buton sa inchizi masina, iar daca nu esti atent sa vezi daca intr-adevar s-a inchis, aceasta ramane deschisa. Pe urma doar asteapta la pleci de langa masina si te usureaza de ce ai lasat prin ea.
Nu credeam asta stiind ca alarmele schimba codurile la fiecare activare , si am un sistem de alarma bun, foarte laudat. Se pare ca e pentru fraieri cinstiti.
Cei care ati patit asta sau ati vazut , va rog, sustine-ti avertismentul, cei care nu au vazut tineti minte si anuntati-va prietenii si nu numai).

Niciun comentariu: