Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

vineri, septembrie 25

Concertul Madonnei - cel mai tare eveniment din Romania - 2009 ???

...din Blogul lui Manea007

Ii avertizez pe toti fanii Madonnei ca acest articol contine cuvinte
licentioase si injurii al adresa idolului lor, asa ca ii rog sa
citeasca altceva.

Aseara am fost la concertul Madonnei si m-am simtit inselat, furat, batjocorit.

Ca sa fac o mica metafora, m-am simtit exact ca atunci cand mergi la
curve si discuti cu pestele inainte. Asta iti promite cea mai buna /
priceputa femeie, cel mai tare show, cea mai tare partida din viata
ta. Tu, excitat, platesti cel putin 120 RON si normal ca te astepti sa
ai parte de o partida buna. In schimb primesti o camera de cacat si
surpriza, mai sunt 1000 de oameni cu tine acolo, inghesuiti, care stau
la rand. Dupa ce astepti ca un bou 2 ore vine o frigida care se arunca
pe spate cracita si zice "Hello Romania, I want tofuck you!" Si tu te
urci pe ea numai ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din
targ: asta nu geme, nu da ochii pe spate, nu face nimic. Se misca ca
un robot apoi la sfarsit spune ragusita "Good bye Romania, have a nice
day".

Organizarea a fost de CACAT! Nu tu semnalizare pentru oameni ca sa
stie cum sa ajunga la locurile lor, nu tu organizare coerenta la
baruri, nu tu sunet de calitate (spre capatul parcului auzeai un
mormait suav), nu tu bude suficiente pt tot poporul. Cel mai important
este tupeul celor de la EMAGIC de a vinde bilete intre copaci si
boscheti. Este bataia de joc suprema sa-i iei bani omului la gazon B
si sa-l lasi sa se uite cum poate la concert.

Madonna m-a dezamagit maxim. Recunosc ca nu aveam mari asteptari de la
una care s-a futut cu un Iisus negru in clipul Like a prayer.
Oakenfold a incalzit atmosfera pe la 20 si lumea se dezmortea incet
incet. Ceea ce nu-mi explic eu este de ce am stat o ora dupa ce si-a
terminat DJ-ul numarul asteptand-o pe cantareata ca niste prosti. pe
la 21:15 a aparut un idiot in celofan (WTF?) care a facut cu mana la
oameni si a disparut dupa ecrane.

Cantecele ei au fost remixate toate, asa ca cei care vroiau sa
reasculte hiturile lor preferate au fost cel putin dezamagiti. Vocea
Madonnei este de cacat, parca o auzeam pe Zavoranca zvarcolindu-se in
lanturi printr-un beci de spital.MARELE SHOW promovat pe TOATE
televiziunile a fost MARELE CACAT. Nu a existat un singur moment care
sa te lase cu gura cascata. Tot ce am vazut erau niste dansatori care
faceau sincron pe scena in diferite costume, timp de aproape 2 ore, si
efecte video pe ecranele uriase. Cel mai tare moment a fost aparitia
pe scena a unei formatii de lautari care au cantat cateva melodii cu
Madonna. PAI EU AM DAT 120 DE RON PE BILET SA-L ASCULT PE GUTA FA?
Daca vroiam asta ma duceam in Costinesti, mancam o hamsie si spargeam
pusculita pe masa sa dau monezi la lautari si sa fut minore fugite de
acasa.

Cel mai tare moment al serii (care va fi dezbatut pe larg la toate
televiziunile, sunt sigur) a fost indemnul Madonnei de la mijlocul
concertului: Am auzit ca in Europa de Est tiganii sunt discriminati.
Iubiti tiganii! Iubiti homosexualii! Am huiduit-o pe tarfa pana am
ragusit, impreuna cu ceilalti oameni de langa mine. Pai vii tu fata
mea de peste mari si tari sa-mi spui mie ca trebuie sa love the gipsy?
D-asta am venit noi la spectacol, sa ne dea lectii de moralitate
simbolul imoralitatii? Pai ia sa mearga copiii tai la scoala si sa
vina cu ochii umflat, fara bani si cu hainele rupte de pe ei, ca i-au
prelucrat tiganii in drum spre casa. Atunci ii mai iubesti? Sa stea
puradeii insirati in fata casei tale, sa-ti fure gardu sa ti-l vanda
la fier vechi, sa-ti ciordeasca oglinzile la Cadillac doar ca sa ti le
vanda inapoi cand pleci de acasa. Ii mai iubesti? E usor sa dai lectii
cand te uiti la televizor si iti dai cu parerea despre chestii pe care
nu le stii si nu le poti intelege, nici tu nici asistenta aia proasta
care ti-a spus ca ar fi o idee buna sa spui asta pe scena.

M-am saturat de americanii astia cacaciosi care ne dau noua lectii de
etica si moralitate. Acum 60-70 de ani negrii nu aveau voie sa mearga
la scoala si Ku Klux Klan ii ardea pe rug. Peste 4 milioane de
americani (15% din populatie) faceau parte din KKK in anii '20. Pai pe
vremea aia in Romania nu se juca hora iubirii cu tiganii si ungurii,
dar nici nu erau razboaie civile sau actiuni atat de discriminatorii.
Terminati-va odata cu prostiile astea, ca nu sunteti buricul
pamantului frate, si romanii se poarta FOARTE bine cu tiganii. Cel mai
bun exemplu este modul in care reactioneaza tarile "civilizate" cand
astia au inceput sa migreze prin Europa: le dau foc la satre, ii
amprenteaza ca pe vite, ii vaneaza pe strazi. Astia sunt marii
moralisti ai lumii..

Sa nu mai zic ca am vazut imagini aseara cu staff-ul ei care se
intorcea la hotel. Majoritatea nici nu aveau tricou pe ei, se plimbau
balalau intr-un hotel de 5 stele cu un prosop in jurul gatului. Pai la
voi in America va dadeau aia afara din hotel si va luau la suturi. Dar
asa cum spuneam si ieri, jos chilotii in fata voastra..

Nu-mi pare rau ca am fost la concert, e un eveniment la care trebuie
sa mergi. Imi pare rau ca toata isteria mediatica din jurul
evenimentului a creat niste asteptari mult prea mari in randul
oamenilor fata de ceea ce ne pot oferi organizatorii si nu in ultimul
rand, Madonna.

--

Niciun comentariu: