Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

luni, februarie 16

Am dat-o cum am dat-o si am ajuns la 50 shades of grey matter






Raoul Weiss
Cluj-Napoca, Romania ·

"Daca le batea un sot betivan la tara se simteau obidite,dar daca le bate un bogatan se simt zeitze…
Viata mea e bulversata,data peste cap.
Trag,partial,concluzia ca trebuie sa ai multi bani ca sa bati linistit femeile."
(Nu injurati,scrisa de un barbat.De citit dupa vizionarea filmului) 1.128 de femei si 2 barbati in sala.Prost debut. 2.O grasuta cu ochelari si prietena ei cabalina poposesc pe scaunele din in drea...
CRONICIPEBUNE.WORDPRESS.COM


  • Anca Bartes Acting world - that's all it is !!! Masks all around 

  • Aleksandra Nikolaevna Sa ai multi bani si sa arati ca ala, pardon, nu asa oricum. Toate proastele viseaza sa fie batute bland cu biciuri din puf si sa fie porcaite de catre un Brad Pitt care defapt le iubeste. Dar cine stie, poate e un mecanism de aparare, o fantezie in care intra atunci cand, in realitate, un gigel din autobuz le ciupeste de cur si le spune "ce buna esti, fa".

  • Raoul Weiss visele sexuale feminine au fost întotdeauna create de bărbați, fiindcă dorința feminină e mimetică-mijlocită (cea masculină, mimetică-nemijlocită). mai nou, de bărbați homo, și acolo e tragedia: sub influența lor, proastele s-au lepădat de aspirația la maternitate, dar nu-i a crescut nicio pulă în schimb. cam prost târgul.

  • Aleksandra Nikolaevna Ei, nu prea cred ca-i asa. Mai degraba, femeile umbla cu pizdeti d-aia pentru ca asa e moda. Femeile sunt foarte sociale si pun mare pret pe statut si parerea altora, sexualitatea e secundara sau nici macar (secundara e defapt nevoia de stabilitate materiala/financiara). Adica, daca toate prietenele unei tipe azi incep sa urle cat de misto sunt barbatii cu barba, si tipa aia va incepe de maine sa caute un barbos ca sa isi obtina sau pastreze statutul social.

  • Raoul Weiss filmul ăsta e doar o etapă în procesul lor de condiționare mintală prin care trec de la statut ontologic „femeie„ la cel de „dammaged goods„

  • Aleksandra Nikolaevna Totusi, in medie, femeile sunt atrase de anumite caracteristici masculine universale. Indiferent de ce pretind ele in societate, tot vor fi atrase in momentul cand cunosc un tip mai alfa. Aia-i atractia de baza, dar sexualitatea feminina e versatila tocmai pentru ca nu-i nevoia principala a femeii. De aia femeia e capabila sa sacrifice sau sa-si adapteze nevoile sexuale in favoarea obtinerii de status si siguranta materiala

  • Raoul Weiss păi, exact asta spuneam: natura mimetică a dorinței. care, de altfel, se observă și la bărbați. diferența majoră fiind că, în cadrul heterosexualității, vrem nu vrem, personajul principal din tragedie este pula. deci, în economia sexuală ca în cea materială-salarială: femeia, ca femeie, trăiește din rămășițele unui exploatat/alienat - pe care, mai nou, l-au și pizdificat. sărace de ele...

  • Aleksandra Nikolaevna Si trecerea aia de la modelul feminin clasic la cel de damaged goods e tot o chestiune de statut. E cool sa fii o curva cu probleme emotionale si daddy issues. Cu cat ai suferit mai mult si ti-au dat mai multi cu sutu in fund, cu atat esti mai tare. Femeia e tare pasiva la chestiile astea, merge cu valul, nu ii pasa prea tare de ce ii place ei in materie de sex si cu atat mai putin de principii morale.

  • Aleksandra Nikolaevna Defapt, femeii ii cam lipseste total simtul moral. Adaptare evolutiva. Are mai dezvoltat simtul supravietuirii. D-aia-s in general mai pasive, dar cand situatia cere pot fi de n ori mai crude decat un barbat

  • Raoul Weiss exact. „morala sexuală„ oricum n-a fost decât vorbăreală pentru femei (iar la bărbați există, dar cu un singur articol: nu ne futem unii pe ceilalți). ele aveau un singur „principiu„, necesar și sănătos: să facă rost de o pulă, prin care să câștige acces la statutul de om, adică - în cazul lor - de mamă. antropologic e documentat fără excepții: puterea o are mama și bărbatul (nu femeia, nici tatăl; de geaba ne întrebăm unde era inițierea la fete: se numea, pur și simplu, cununie și naștere...)

  • Aleksandra Nikolaevna Deci casatoria e un fel de aducere la viata a femeii si omorare a barbatului, haha (a dracului societate patriarhista care ia uite ce tinea numai cu barbatii, domne)

  • Raoul Weiss exact. doar că omul tradițional se bucură de moarte, de trecere, de inițiere. vârtejul actelor (de „producție„ sau „consum„) reproductibile, pe care Holywood ne-a condiționat să-l considerăm însăși fericirea, este exact felul în care omul tradițional își închipuiește iadul. de aia spun decrețeilor liberali: să fiți fericiți, ca și până acum. mai mare blestem oricum n-aș găsi.

  • Aleksandra Nikolaevna Omului traditional ii era mai usor pentru ca nu punea asa mult pret pe individ, individul nu exista de sine statator. Viata era o continuitate, o experienta ciclica ce se transmitea de la o generatie la alta. Individul nu incepea cu momentul nasterii si nu se termina in momentul mortii, ci el continua sa existe prin copiii crescuti dupa imaginea parintelui, prin pamantul muncit de el, prin obiceiurile care se repetau in aceleasi momente ale anului, ca niste evenimente ale vietii care se repetau la nesfarsit, de parca anii nu treceau ci doar se repeta acelasi an la nesfarsit. Moartea individuala nu era asa mare tragedie

  • Aleksandra Nikolaevna Omul modern traieste in continua schimbare, a trecut de la timpul ca un cerc la timpul ca o spirala ascendenta. El nu mai stie de unde vine si cu siguranta nu stie unde se duce, e confuz, e speriat, e singur.

  • Raoul Weiss da. experiența modernă fondamentală este cea a dezrădăcinării. din clipa în care nu mai ești decât legătura dintre un salariu și o chirie, mai poți să faci copii, dar, în afară de ideologie, nu prea știi pentru ce. și rămâi cu sexualitatea ca un fel de habitus fosilizat, rămas fără funcție: o situație ideală pentru o ultimă extragere de plusvaloare în contextul capitalismului zombie - o reciclare simbolică a țesuturilor de fetus. fifty shades of profitable abortion.

  • Aleksandra Nikolaevna Am dat-o cum am dat-o si am ajuns la 50 shades of grey matter

Niciun comentariu: