Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, mai 24

Premiile Catavencu





Categoria Emil "Bobu"

Nominalizari:
Corneliu Vadim Tudor (Presedinte PRM)
"Si invit pe toti sefii partidelor politice, in frunte cu mine, sa-si cheme parlamentarii la ordine."
Ion Iliescu (senator PSD)
"Este o iluzie falsa."
Antonie Iorgovan (senator PSD)
"Eu am fost de cind ma stiu."
Gheorghe Flutur (ministrul Agriculturii) "Vom da posibiliatea recoltarii pasarilor prin impuscare."
Premiu:
Adrian Nastase (deputat PSD)
"Orice poate sa fie obiect din China"


Categoria "Din putul gindirii"

Nominalizari:
Adrian Nastase (deputat PSD)
"Dezautosuspendarea o face tot cel care a facut autosuspendarea."
Ion Iliescu (senator PSD)
"Mesajul lui Iisus este extrem de actual mai ales pentru cei cu credinta de stinga."
Premiu :
Mircea Geoana (presedinte PSD)
"Trebuie sa oprim stoparea declinului."

Categoria "Gindire cu premeditare"

Nominalizari:
Nicolae Mischie (ex-presedinte CJ Gorj)
"Domnul Adrian Nastase a profitat de pe urma unei matusi imaginare. Si-n cazul meu este vorba despre o matusa care traieste."
Calin Popescu Tariceanu (prim ministru)
"Textul opozitiei nu reprezinta o motiune de cenzura, ci o potiune de uzura."
Premiu:
Dan Ioan Popescu (deputat PSD)
"Functia de presedinte executiv este ca acesta nu are decit menirea sa dea la o parte presedintele."

Categoria "Marean Vanghelie"

Nominalizari:
Marian Vanghelie (primarul sectorului 5) "Sint alaturi de Dan Ioan Popescu dar nu pot sa fiu alaturi de Dan Ioan Popescu."
Marian Vanghelie (primarul sectorului 5) "Acel tinar care s-a transformat in 300 este vorba de unul singur."
Premiul (se acorda ex-aequo):
Marian Vanghelie (primarul sectorului 5) "Avind o relatie foarte buna cu cadrele didactice, m-au sunat o profesoara de limba romåna."
Marian Vanghelie (primarul sectorului 5) "Sint lucruri pe care trebuie facute."

Categoria cu blonde

Nominalizari:
Norica Nicolai (senator PNL)
"Politica e blonda."
Traian Basescu (presedintele Romåniei)
"Sint mai atractive, din punctul meu de vedere, blondele. Pai, si cu sotia mea m-am casatorit pentru ca era blonda."
Daciana Sirbu (deputat PSD)
"Am impartit viata mea personala cu atita lume ca nici eu nu mai stiu cu cine sint."
Elena Udrea (ex-consilier prezidential)
"Principiul meu este ca nu am principii."
Premiu:
Anca Boagiu (ministrul Integrarii Europene) "Asa cum Romania nu a fost a noastra, nu e a noastra, ci a urmasilor nostri si a urmasilor urmasilor nostri, asa si Europa nu a fost a noastra, nu e a noastra, ci a urmasilor nostri si a urmasilor urmasilor nostri, adica a copiilor nostri."

Niciun comentariu: