Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

miercuri, mai 24

citate din Monica Gabor din TV MANIA





Referitor la faptul ca pentru emisiunea cu Irinel, ea castiga 5000 de euro pe saptamana...

Cum se simte o fata de 19 ani cu atatia bani in buzunar?
Sunt fericita ca voi reusi sa fac atatia bani, fara prea mult efort, fiind eu insami. Sunt oameni care muncesc o viata intreaga si nu au nici zece la suta cat am eu....

Te-ai gandit ce mofturi iti vei satisface cu acesti bani?
Mi-au fost deja satisfacute toate mofturile si multe altele, la care nu ma asteptam. De exemplu, mi s-a cumparat inca o masina, am multe haine scumpe. Chiar si parintii mei, daca ar fi muncit trei luni asiduu, nu si-ar fi putut permite sa imi cumpere haina pe car eo port.

Crezi ca colegele tale de scoala te iau ca model?
Adica, sa-si gaseasca pe cineva cu bani si eventual mai in varsta ca sa fie ca mine? Daca au acest noroc, le sfatuiesc pe colegele mele sa nu dea cu piciorul.

Am vazut cu cat interes te privea Steven Seagal la Bucharest Fashion Week. Te-ai simtit flatata?
Cum sa ma simt flatata? Poate, daca venea Dumnezeu! Mie nu imi plac barbatii inalti si bine facuti.

Niciun comentariu: