Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

joi, decembrie 9

Caut locuinta. Sa fie suficient de mare, ca sotia mea sa nu se mute la
maica-sa si suficient de mica ca soacra sa nu se mute la noi.

Discutie intre 2 blonde:
- Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun?
- 30$, ca la toata lumea!

Culmea puterii de convingere: sotul sa-si convinga sotia ca toate
blanurile ingrasa.

Doua blocuri de locuit amplasate vizavi,vecinii de la etajul 5 au
iesit la o tigara la balcon,unul din ei il sună pe celălat şi ii
zice,,Vecine cand e ziua ta de nastere? 12 februarie,De ce? Vreau
să-ţi cumpăr nişte jaluzele pentru geamuri...m-am săturat deja sa văd
cum faci dragos te cu nevastă-ta.Celălalt întreabă :dar ziua ta cand
e? 12 ianuarie ,zice el...De ce? Vreau să-ţi fac cadou o lunetă să
vezi mai bine a cui e soţia...............,a mea sau a
ta...................

- Alo, buna ziua, Casa Poporului?
- Da.
- Cu poporul, va rog!

Un

Culmea matematicii: sa stai de unul singur si sa te simti in plus.

Profesorul la ora de fizica intreaba elevii:
- Cine imi poate spune ce este vidul?
La care Bula ii raspunde:
- Dom` profesor, am in cap dar nu va pot spune...

O blonda oprita de politia rutiera:
-Scuzati -ma dar din pacate nu va pot da permisul pentru ca este
cadoul meu preferat!!

Un medic isi aduce studentii in vizita la un ospiciu. Se opresc la un
salon unde era un barbat cu privirile ratacite.
- Vedeti, acest barbat si-a pierdut mintile fiindca femeia cu care
trebuia sa se casatoreasca l-a refuzat.
- In urmatoarea rezerva il vom vizita pe cel care a luat-o...

- Domnule doctor, sotia imi spune ca sunt nebun.
- De ce?
- Deoarece de fiecare data cand beau cafea mananc ceasca!
- Cummm?!! Mananci ceasca cu totul??
- Nu, toarta o las!
- Chiar ca esti nebun! Toarta e cea mai buna!

Directorul tuna si fulgera in birou.
- Asa nu se mai poate ! Firma asta parca e o casa de nebuni!
- Ba nu,domnule! raspunde cineva. E mult mai rau !
- Cum adica e mai rau ? urla directorul.
- Pai,da,ca intr-o casa de nebuni, macar directorul e sanatos!

-Eu copiez, tu copiezi, el copiaza. Ce timp este Bulisor?
-Timpul tezelor domnu` profesor!

Niciun comentariu: