Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

vineri, iulie 3

ROMANIA MEA - Mihnea Blidariu

*Romania mea*
de Mihnea Blidariu

In fiecare zi ma uit la cei de linga mine
si ma intreb ce inseamna **Sa traiti bine** ?
In fiecare zi devin din ce-n ce mai convins
ca tara asta e-un decor cu geamul spart si becul stins.
Nu, romania mea nu-i romania lor,
nu-i romania celor de la televizor,
nu-i romania mea romania electorala,
romania urbana sau romania rurala,
nu-i romania din sondaje sau din interviu,
nu e o tara playback, e o tara pe viu.
In romania mea nu se maninca la Mac,
nu se prizeaza coca la o suta de Jack,
nu-i romania lui pepe sau romania lui akcent,
nu-i romania vreunui producator indiferent.
Romania mea nu da vina pe ?dusmani",
nu asculta manele si nu arunca cu bani,
nu-i tara mea aceea-n care oricand, in direct,
vezi doar vedete proaste si silicoane de efect.
Nu, romania mea nu-i romania lui Irinel,
nu-i romania la moda, nu-i romania bordel,
nici romania cool, nici romania chic,
in care toti vorbesc ca sa nu spuna nimic.
Romania mea nu-i romania din mall,
cu-adolescenti crescuti si rataciti in alcool,
nu-i tara mea aceea-n care daca esti barbat,
e dreptul tau sa-ti bati nevasta cu piciorul de la pat.
Romania mea nu e reclama din ziar,
nu e spalarea de creier dintr-un moment publicitar,
romania mea nu e un stat american,
nu e-acel vis in care totul se rezuma la ban.
Nu, romania mea nu-i romania nationalista,
nici romania xenofoba, nici romania rasista.
**Corneliu Vadim Tudor,** locul tau e la gunoi,
nu-n parlamentul celor platiti de cei ca noi,
locul tau e linga marele barbat de stat,
linga cei cu care ai mintit si ai tradat.
In romania mea fotbalul nu e rege,
mai presus de justitie mai presus de lege.
**Becali, **locul tau e la scoala de corectie,
acolo unde miliardele nu provoaca vreo erectie.
Nu-i romania cu surprize a lui A** ndreea Marin,**

e romania cu vize pentru romanii din vecini.
Nu, romania mea nu crede in legende,
nu crede-n discursuri, nu crede in ?agende".
Romania mea nu e condusa de hoti,
nu e o tara unde toti vor sa ii fure pe toti.
Romania mea e-o tara trista si atit,
in care orice vis frumos devine un cosmar urit,
romania mea nu-i romania lor
a celor care vad in tine doar un decor,
doar un vot, doar o mita, doar un numar de dosar,
doar o spaga indesata mai adinc in buzunar.
Romania mea nu-i romania ce-a uitat
de suferinta celor cu sufletul curat.
Libertate si piine **: **cit de trist devine tot,
cind cu piinea i se da libertatii peste bot.
Romania mea nu-i romania-n care
democratia s-a impus cu bite si topoare,
nu, romania asta ti-o fac de vrei cadou
pentru ca sint un revoltat, dar refuz sa fiu erou.
Si daca din toate astea macar un vers te-a atins,
inseamna c-am trait, inseamna c-am invins!

Niciun comentariu: