Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________

vineri, ianuarie 26

Vanghelie:

-"De cand ma stiu eu copil ma urcam in pom si mancam corcodusi"

- "Deci prezenta mea e datorita starii Bucurestiului in care ne aflam"

- "Bordurile de 20 de milioane de euro pe mine nu m-a convins"

- "Din banii aia construia 800 de apartamente de 2 camere sau 40 de gradinite, ca avem un deficit de 10.000 de copii"

- "In ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem"

- "Poate nu am in spatele meu o activitate profesionala foarte mare, dar cred ca, prin ce am demonstrat la Sectorul 5, faptul ca i-am capacitat pe cetatenii Sectorului 5, batandu-ma pe de o parte cu echipa domnului primar general de atunci Basescu si cu o parte din echipa PSD care am avut o serie de probleme cu ei si care au vrut sa ma elimine..."

- "Nu m-am batut cu nimenea. Nici nu ma gandeam atunci ca voi ajunge astazi mare catindat la primarie"

- "I-am auzit pe baietii astia de prin ministere ce spuneau, sa se duca dracu la munca sau sa citeasca cateva almanahe"

- "Gigi Becali este un om uman"

- "Nu stiu la ce echipa joaca Horia Roman Patapievici"

- "Si-ntr-un pom daca ma puneti, eu am puncte de vedere"

- "Nu sunt atent la exprimare, dar promit sa fiu"

Geoana:

Reporter: "Credeti ca sunt prea multi ofiteri de informatii in Romania?".

Mircea Geoana: "Nu stim cati suntem, in primul rand!".

In ziua in care Adrian Nastase prezentase in Kiseleff decizia sa de a se autosuspenda din toate functiile din partid ca urmare a scandalului "matusii Tamara". Dupa ce a laudat "acest act de curaj", pe care il "asteptau cu totii", Geoana a dat cu bata-n balta. "A fost o decizie nefericita a lui Adrian Nastase de a face nu stiu ce declaratie de avere!", a clamat de la inaltimea tribunei liderul PSD.

"Si noi am manipulat sondaje si am mentinut PNL si PD la opt-noua la suta! De ce? Pai, e greu sa cresti in sondaje cand apar in ziare cazuri importante de coruptie si pe televizor colegi care isi fac reclama atacand partidul si alti colegi", a declarat presedintele PSD, in noiembrie 2006. Considerand probabil ca nu a socat indeajuns de mult asistenta, Geoana a continuat: "In perioada 2002-2003, cand PD si PNL erau la opt-noua la suta in sondaje, acestea nu reflectau realitatea".

"Nu ma tem decat de Dumnezeu si, uneori, de soacra"


Ion Iliescu
-- "Ii dau cuvantul tovarasului Adrian Nastase"

Niciun comentariu: